Policy för returer och återbetalning
Återbetalningspolicy
Vår policy gäller i 14 dagar efter mottagandet av din produkt. Om denna tidsperiod har passerat kan vi tyvärr inte erbjuda dig varken återbetalning eller utbyte.
För att vara berättigad till en retur måste din vara vara oanvänd och i samma skick som vid mottagandet. Den måste även vara i sin originalförpackning.
För att genomföra returen behöver vi ett kvitto eller annat bevis på ditt köp.
I vissa fall kan endast en partiell återbetalning ges (om tillämpligt):
- Om varan inte är i sitt originalskick, är skadad eller saknar delar av skäl som ligger utanför vår kontroll.
- Om varan returneras mer än 14 dagar efter leverans.
Vänligen kontakta oss på Kontakt@swedishharmony.se för att påbörja återbetalningsprocessen och få information om returadressen.
Återbetalningar (om tillämpligt)
När returen har mottagits och inspekterats skickar vi dig ett e-postmeddelande för att meddela om din återbetalning har godkänts eller avslagits.
Om den godkänns kommer återbetalningen att behandlas och en kreditering kommer att tillämpas på ditt kreditkort eller din ursprungliga betalningsmetod inom ett antal dagar.
Försenade eller förlorade återbetalningar (om några)
Om du ännu inte har fått din återbetalning, vänligen kontrollera först ditt bankkonto.
Därefter bör du kontakta ditt kreditkortsföretag, eftersom det kan ta lite tid innan återbetalningen officiellt registreras.
Om du har gjort detta och ändå inte har fått återbetalningen, vänligen kontakta oss på Kontakt@swedishharmony.se.
Ersättningsprodukt (om tillämpligt)
Vi ersätter endast varor om de är defekta eller skadade. Om du behöver ersätta en vara med samma produkt, vänligen skicka ett e-postmeddelande till Kontakt@swedishharmony.se.
Frakt
Du ansvarar för att betala dina egna fraktkostnader för att returnera din vara. Fraktkostnader återbetalas inte. Vid en återbetalning kommer fraktkostnaden att dras av från beloppet.
Leveranstiden för din ersatta produkt kan variera beroende på din plats.
Om du skickar en vara som är värd mer än 750 SEK bör du överväga att använda en spårbar frakttjänst eller köpa en fraktförsäkring. Vi kan inte garantera att vi kommer att få din returnerade vara.
Oavhämtade paket
Paket som levereras till en återförsäljare men inte hämtas ut kommer att debiteras som oanmälda paket. Endast partiella återbetalningar kommer att göras för sådana beställningar.
14 dagars öppet köp
32 792+ nöjda kunder i Sverige
Kundsupport Mån-Fre 09:00-17:00
SwedishHarmony är ett svenskt varumärke grundat 2022, skapat för att erbjuda kvalitativa produkter till ett hållbart pris online. Vi tror på kvalitet och har som mål att göra livet hos alla människor lite bättre.
Kundsupport
Prenumerera på vårt nyhetsbrev och få 10% rabatt
Anmäl dig till vårt nyhetsbrev för att få din rabattkod.
-
Betalningsmetoder
Dela och få 15% rabatt!
Dela helt enkelt den här produkten på ett av följande sociala nätverk så får du 15 % rabatt!