Objekt har lagts till

Få 20% rabatt!arrow_drop_up

SOMMARREA UPP TILL 50% RABATT!

    Returer & Återbetalning

     

    Retur & Ångerrätt:

    1. Returrätt:

      • Varor måste vara oanvända, i originalförpackningen och i samma skick som när de mottogs.
      • Förseglade varor måste förbli oöppnade för att kunna utnyttja ångerrätten.
    2. Returperiod:

      • Kunder har 14 dagar från mottagandet för att begära retur eller byte.
    3. Returprocess:

      • Kontakta kundservice på Kontakt@Swedishharmony.se för returinstruktioner.
      • Returer måste inkludera originalkvitto och förpackning.
    4. Återbetalningar:

      • Återbetalningar behandlas när returnerade varor har inspekterats och godkänts.
      • Återbetalningar utfärdas till den ursprungliga betalningsmetoden inom ett visst antal dagar.
    5. Fraktkostnader:

      • Kunder ansvarar för returfraktkostnader om inte varan är felaktig eller felaktigt levererad.
      • Om en återbetalning utfärdas, återbetalas inte returfraktkostnader.
    6. Hantera Tvister:

      • Kontakta först butiken för att lösa eventuella problem.
      • Om olöst, kan tvister eskaleras till Klarna via deras app eller webbportal.
    7. Ej Godkända Returer:

      • Varor som motsvarar butikens beskrivning men inte uppfyller personliga förväntningar.
      • Använda varor med mindre defekter enligt beskrivningen.
    8. Outlösta Paket:

      • En avgift på 150 SEK debiteras för outlösta paket som returneras till oss.