Returer & Återbetalning
Retur & Ångerrätt:
-
Returrätt:
- Varor måste vara oanvända, i originalförpackningen och i samma skick som när de mottogs.
- Förseglade varor måste förbli oöppnade för att kunna utnyttja ångerrätten.
-
Returperiod:
- Kunder har 14 dagar från mottagandet för att begära retur eller byte.
-
Returprocess:
- Kontakta kundservice på Kontakt@Swedishharmony.se för returinstruktioner.
- Returer måste inkludera originalkvitto och förpackning.
-
Återbetalningar:
- Återbetalningar behandlas när returnerade varor har inspekterats och godkänts.
- Återbetalningar utfärdas till den ursprungliga betalningsmetoden inom ett visst antal dagar.
-
Fraktkostnader:
- Kunder ansvarar för returfraktkostnader om inte varan är felaktig eller felaktigt levererad.
- Om en återbetalning utfärdas, återbetalas inte returfraktkostnader.
-
Hantera Tvister:
- Kontakta först butiken för att lösa eventuella problem.
- Om olöst, kan tvister eskaleras till Klarna via deras app eller webbportal.
-
Ej Godkända Returer:
- Varor som motsvarar butikens beskrivning men inte uppfyller personliga förväntningar.
- Använda varor med mindre defekter enligt beskrivningen.
-
Outlösta Paket:
- En avgift på 150 SEK debiteras för outlösta paket som returneras till oss.
Dela och få 15% rabatt!
Dela helt enkelt den här produkten på ett av följande sociala nätverk så får du 15 % rabatt!